یکی از روش های جوانسازی واژن، تزریق چربی به لابیا می باشد. این عمل یکی از بهترین روش های بازسازی بافت های آسیب دیده و تحلیل رفته در این ناحیه است. دکتر فتوره چی ، بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد می باشند و می توانند با بهرگیری از تکنیک ها جدید جراحی به افزایش زیبایی ظاهر دستگاه تناسلی شما عزیزان بپردازند. در این مقاله می خواهیم شما را با روند انجام این عمل ، مزایا و معایب آن آشنا نماییم.

 

تزریق چربی به لابیا

 

همانطور که می دانید یکی از ارگان های اصلی بدن بانوان واژن می باشد که بسیار حساس بوده و در طول زمان به خاطر عوامل طبیعی مانند زایمان، یائستگی، افزایش سن و غیره دستخوش تغییرات بسیار زیادی قرار گرفته است. لازم است گفته شود که به هیچ وجه نمی توان از وقوع این رخداد جلوگیری کرد.

همین مسئله باعث می شود که زندگی افراد و رابطه زناشویی آن ها تحت تاثیر قرار بگیرد، چرا که بر اساس تفکرات غلطی که وجود دارد، بعضی از بانوان فکر می کنند که با کاهش میزان روابط جنسی می توانند از وقوع این مسئله جلوگیری کنند.

در حالی که این باور به طور قطع اشتباه می باشد. طبق گفته های بهترین جراح زیبایی زنان در تهران بانوان عزیز باید این موضوع را بدانند که با کاهش روابط خود نه تنها باعث به هم خوردن رابطه میان خود و همسرشان می شوند بلکه سلامتی خود را نیز به خطر می اندازند.

بنابراین اگر شاهد بروز این مسئله در خود بودید خجالت را کنار بگذارید و به دنبال روشی برای کاهش یا از بین بردن این عیوب و مشکلات باشید. یکی از روش های درمان این مشکل تزریق چربی به لابیا است. در بین تمامی روش های موجود برای جوانسازی واژن ، این روش یکی از ایمن ترین و طبیعی ترین روش های است که در میان بانوان طرفداران خاص خود را دارد.

نحوه انجام تزریق چربی به لابیا در سعادت آباد

به طور کلی می توان گفت هنگامی که قرار است از چربی برای جوانسازی بعضی از قسمت های بدن و از بین بردن چین و چروک های روی پوست استفاده شود ، چربی مورد نیاز از سایر بخش های بدن خود فرد تهیه و سپس به ناحیه مورد نظر انتقال داده می شود. البته که همین موضوع، اصلی ترین و مهم ترین تفاوت در بین این روش و تکنیک تزریق ژل به واژن می باشد.

برای استخراج چربی ، ابتدا بهترین جراح زیبایی زنان تهران منطقه مورد نظر با الکل یا ژل ، ضد عفونی شده و سپس با استفاده از سوزن های مخصوص که بسیار نازک هستند چربی با سرعت بالا و فشار کم از بدن خارج می شود. سپس چربی استخراج شده با استفاده از سرم های مخصوص به خوبی شسته و تمیز می شوند تا سایر بافت های اضافی و بدون فایده از آن جدا شود.

برای انجام تزریق چربی به لابیا ، توسط بهترین دکتر زنان سعادت آباد تهران ،  از دستگاهی به نام دستگاه سانتریفیوژ استفاده می کند. در نهایت نیز پس از به دست آوردن چربی خالص، با استفاده از مواد بی حسی و یک سرنگ مخصوص چربی های استخراج شده و تمیز را به ناحیه مورد نظر انتقال می دهد.

 

تزریق چربی به لابیا

 

میزان ماندگاری تزریق چربی به واژن یا لابیا

با توجه به گفته های خانم دکتر فتوره چی بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان تهران در منطقه سعادت آباد چربی تزریق شده به صورت کامل در بدن باقی نمی ماند. به طور معمول نیمی از آن جذب و مقدار بسیار کمی از آن در بدن باقی می ماند، همین مسئله باعث می شود میزان ماندگاری آن کم تر شود.

اما با این وجود می توان گفت در صورتی که فرد فعالیت های شدید ورزشی انجام ندهد ، یا رژیم غذایی سنگین نداشته باشد ممکن است چربی باقی مانده تا آخر عمر از بین نرود. پس با توجه به مطالب گفته شده می توان این نتیجه را به دست آورد که میزان ماندگاری تزریق کردن چربی به لابیا ها تنها به شرایط جسمانی فرد بستگی دارد.

مزایای تزریق چربی به لابیا

  • پایین بودن هزینه نسبت به سایر روش ها به دلیل اینکه چربی مورد نیاز از بدن خود فرد تامین می شود.
  • برطرف کردن تیرگی های لابیا
  • کمک به روش شدن پوست این ناحیه
  • بدون خونریزی
  • بدون نیاز به بستری شدن
  • به دست آوردن نتیجه ایده آل در کمترین  زمان
  • نداشتن دوره نقاهت طولانی مدت
  • بدون استفاده از بیهوشی و نداشتن عوارض ناشی از بیهوشی
  • رفع چین و چروک ها با تزریق چربی به لابیا
  • افزایش قوام ناحیه تناسلی
  • زیبا سازی دستگاه تناسلی و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس در زمان رابطه جنسی
  • زیبا تر و جوان تر ساختن بافت لابیا
  • از بین بردن افتادگی لابیا ها و بهبود وضعیت آن ها
  • کمک به درمان آتروفی دستگاه تناسلی (در مواردی که فرط دچار لاغری مفرط است یا بر اثر بالا رفتن سن دچار آتروفی شده است)

عوارض انتقال چربی به لابیا

به دلیل این که مواد استفاده شده در روش تزریق چربی از بدن خود فرد تهیه می شود، عوارض آن نسبت به سایر روش های جراحی بسیار کمتر است. اما با این وجود باید گفت که عمل تزریق چربی به لابیا در سعادت آباد یا سایر شهر های ایران نیز همانند سایر عمل های زیبایی دارای عوارض خاص و شدیدی می باشد، مخصوصا اگر این روش توسط یک فرد کاربلد و مجرب و در یک محیط کاملا بهداشتی انجام نشود.

معمولا بعد از انجام این روش بر روی پوست کمی کبودی، التهاب، قرمزی و تورم دیده می شود که معمولا جزئی بوده بعد از گذشت چند روز از بین می رود. عوارض حاد و شدیدی که ممکن است در صورت رعایت نکردن بهداشت و نکات مراقبتی برای افراد به وجود بیاید عبارت اند از:

  • حساسیت
  • سفت شدن پوست ناحیه تحت درمان
  • احساس درد شدید
  • عفونت

لازم به ذکر است در صورتی که درد شدید در ناحیه تحت درمان احساس کردید یا ناحیه مورد نظر دچار عفونت شد، بهتر است سریعا پزشک خود را از این موضوع آگاه سازید.

 

تزریق چربی به لابیا

 

دوران نقاهت بعد از تزریق چربی به واژن

زیبا و جوان بودن ناحیه تناسلی بانوانان در دنیای پزشکی و زیبایی از جایگاه بسیار مهمی برخوردار می باشد و تزریق چربی به لابیا ها یکی از معمول ترین و بهترین روش ها برای افزایش زیبایی ناحیه ژنیتال به حساب می آید.

همانطور که در طول مقاله اشاره شد این روش هم درمانی و هم زیبایی بوده و با استفاده از چربی های خود بدن فرد انجام می شود. از همین رو دوران نقاهت این عمل بسیار کوتاه بوده و تنها نیاز است فرد نکات مراقبتی ساده ای را رعایت نماید تا نتایجی ایده آل و مطلوب را به دست آورد.

چرا که پس از جراح و متخصص زنان و زایمان این خود فرد است که می تواند از بروز عوارض جانبی جلوگیری کند. به همین خاطر قصد داریم در این قسمت از مقاله به مهم ترین نکات مراقبتی از دید خانم دکتر فتوره چی بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان تهران بپردازیم.

  • توصیه می شود جهت جلوگیری از عفونت حداقل تا یک هفته بعد از انجام این روش از آنتی بیوتیک های خوراکی استفاده کنید. علاوه بر آن نیز می توانید از آنتی بیوتیک های موضعی به همراه گاز استریل نیز در ناحیه تزریق و ساکشن استفاده نمایید.
  • برای جلوگیری از بروز عوارض جانبی شدید تر بهتر است دارو های که دکتر زنان شما برایتان تجویز نموده اند را به طور منظم و سر ساعت استفاده کنید.
  • بهترین دکتر زنان و زایمان تهران به افرادی که عمل تزریق چربی به لابیا را در سعادت آباد یا دیگر شهر های ایران انجام داده اند توصیه می کنند حداقل به مدت یک هفته پس از انجام آن از مصرف هر گونه دخانیات یا الکل خودداری شود.
  • در هفته های ابتدایی توصیه می شود از برقراری رابطه جنسی و دستکاری کردن ناحیه مورد نظر یا دست زدن به آن خودداری نمایید.
  • به هیچ عنوان پس ازانجام جوانسازی واژن با تزریق چربی رانندگی نکنید.
  • انجام تمرینات ورزشی سنگین و طاقت فرسا را به مدت 2 الی 3 هفته به تعویق بیاندازید.
  • لازم است همواره این نکته را به خاطر داشته باشید که محل تزریق چربی و ناحیه برداشت چربی را ، باید به مدت یک الی 2 هفته از قرار گرفتن در معرض تابش نور خورشید و گرمای زیاد دور نگه دارید.
  • پس از تزریق چربی به لابیا ها ممکن است تا دو الی سه روز اول شاهد ترشح مایع و خونابه از ناحیه تزریق شده و ساکشن چربی باشید. این اتفاق طبیعی بوده و پس از گذشت مدت زمان کوتاهی خود به خود از بین خواهد رفت.
  • در صورت مشاهده التهاب و درد در ناحیه ژنیتال می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. برای این کار بهتر است چندین تکه یخ را در میان یک پارچه یا حوله تمیز قرار دهید و سپس استفاده کنید. در صورت شدت یافتن درد می توانید از دارو هایی همچون استامینوفن و ضد التهاب ها استفاده نمایید.
  • برای دریافت بهترین و مطلوب ترین نتیجه بهتر است در هفته های ابتدایی از لباس های تنگ استفاده نکنید.
  • تا یک ماه از مصرف غذاهای پرچرب ، تند و پر نمک خودداری کنید تا از التهاب و ورم ناحیه تحت درمان جلوگیری نمایید.

تزریق چربی به لابیا بهتر است یا ژل؟

بسیاری از متخصصان معتقدند که تزریق چربی بهتر از ژل است زیرا جوانسازی واژن به میزان بالایی چربی نیاز داشته و با توجه به اینکه آن را از بدن خود فرد می‌ گیرد ، احتمال موفقیت‌ این پیوند بسیار بالاست. در مقابل استفاده از ژل برای این منظور هزینه بالایی دارد و بخش بالایی از چربی‌ ها بعد از مدتی جذب بدن می ‌شوند تا پف و تورم لابیاها رفع شود‌ ، که این امکان برای ژل وجود ندارد. تزریق‌ چربی درمان‌ کننده مشکلات ظاهری واژن می باشد که پس از مدتی نیز آن را توسط تزریق‌ ژل می توان ترمیم کرد.

تزریق پنج سی سی ژل به لابیاها و رضایت مراجعه کننده

هزینه تزریق چربی به لابیا در سعادت آباد

یکی از پر تکرار ترین سوالاتی که از جراح و متخصص زنان پرسیده می شود، هزینه تزریق کردن چربی به لابیا است. برای پاسخ به این سوال باید گفت هزینه انجام عمل تزریق چربی به لابیا در سعادت آباد معین نمی باشد و نمی توان قبل از معاینه و بررسی توسط پزشک قیمت آن را به طور دقیق تعیین نمود.

زیرا انجام این روش نیز مانند سایر جراحی های زیبایی به عوامل مختلفی همچون میزان افتادگی پوست ناحیه تحت درمان، عوارض به وجود آمده بر اثر شل شدن پوست واژن و لابیا، مقدار چربی مورد استفاده، تکنیک انجام جراحی بستگی دارد.

به خاطر داشته باشید که نوع تکنیک مورد استفاده بهترین دکتر زنان تهران و میزان چربی مورد نیاز طی جلسات مشاوره به اطلاع متقاضی رسانده می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر بهتر است به صورت حضوری به مطب پزشک مراجعه فرمایید.

سوالات متداول در خصوص تزریق چربی به لابیا در تهران

تزریق چربی به واژن به چه کسانی کمک می کند؟

بانوان به دلایل مختلفی داوطلب تزریق چربی به لابیاهای خود می شوند. برخی که با عوامل مختلفی همچون افزایش سن و بارداری مواجه شده اند تغییرات نامطلوب واژن شان را با این متد اصلاح می کنند. همچنین افرادی نیز با وجود ناهمواری و یا عدم تقارن در لابیای خود ، از ساختار و ظاهر فرج خود رضایت نداشته و با انجام این پروسه به بهبود آن کمک شایانی می کنند. برخی از زنان نیز با این تکنیک لذت جنسی کلی خود را افزایش می دهند.

تزریق چربی به لابیلا توسط چه متخصصی انجام می‌ شود؟

این عمل با حساسیت ناحیه تناسلی ، به صورت سرپایی و توسط متخصص زنان اعمال می شود. متخصص زنان ، چربی را از نواحی دیگر بدن همچون پهلوها و شکم مراجعه کننده ، استخراج کرده و پس از طی فرایندهایی که در مطالب بالای مقاله توضیح داده شد ، به قسمت مورد نظر تزریق می‌ کند.

آیا تزریق چربی به بیهوشی نیاز دارد؟

تزریق چربی به لابیا به طور معمول تحت بیحسی موضعی انجام می‌ شود و هیچ نیازی به بیهوشی عمومی ندارد. اما در بعضی مواقع که حجم چربی استخراج شده و در پی آن تزریق ، زیاد باشد پزشک اقدام به بیهوشی فرد می کند.

بهترین دکتر تزریق چربی به واژن کیست؟

جوانسازی لابیاها با تزریق ، یکی از متدهای بسیار موثر در بازگشت شکل این ناحیه به زمان پیش از دوران یائسگی و یا زایمان می باشد. اما این نکته بسیار حائز اهمیت است که ناحیه تناسلی زنان یکی از اجزای بسیار حساس بدن آن ها به حساب می آید که اعمال هر نوع عمل زیبایی روی آن می بایست زیر نظرپزشک زیبایی صورت گیرد. با وجود حساسیت بالای واژن ، توصیه می‌ شود که تزریق چربی را می بایست حتما زیر نظر پزشک زنان انجام داد.