تنگ کردن واژن با نخ یکی از پر طرفدار ترین جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی بانوان می باشد. بیشتر خانم ها ، بنا بر دلایل مختلفی همچون زایمان طبیعی ، افزایش سن یا حتی مسائل ژنتیکی با عارضه گشادی و شل شدگی عضلات و ماهیچه های ناحیه تناسلی رو به رو هستند. از همین رو ، سوالاتی در رابطه با این که آیا می توان گشادی و شلی واژن را برطرف کرد یا خیر در ذهن به وجود می آید.

دکتر فتوره چی ، بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان در سعادت آباد تهران ، در این مقاله در رابطه با تنگ كردن ناحیه تناسلی با نخ توضیحات کاملی داده اند. شما با خواندن این مقاله ، به طور قطع به پاسخ تمامی سوالات خود از جمله نحوه انجام عمل تنگ نمودن واژن ، مراقبتهای بعد از عمل تایتنینگ با نخ و غیره خواهید رسید.

 

تنگ کردن واژن با نخ

 

 

در چندین دهه اخیر ، زیبایی تنها در داشتن اندام و چهره خلاصه نمی شود. اکنون توجه به زیبایی ناحیه تناسلی ، برای برقراری رابطه جنسی لذت بخش نیز مورد توجه عموم قرار گرفته است. افراد بسیار زیادی هستند که به دلیل ایجاد تغییر در ظاهر و اندام های داخلی واژن ، دیگر همانند گذشته از رابطه جنسی خود لذت نمی برند.

اما امروزه با به وجود آمدن انواع مختلفی از جراحی ها می توان گفت وقت تغییر فرا رسیده است. جراحی زیبایی واژن توانسته با بالا بردن سطح اعتماد به نفس بانوان به آن ها در داشتن یک رابطه لذت بخش کمک کند.

در ادامه این مقاله ، ما یکی از روش های جوانسازی واژن به نام جراحی تنگ کردن واژن با نخ را که متقاضیان بسیار زیادی در تهران و دیگر شهر های ایران دارد ، به طور کامل شرح می دهیم. اگر شما نیز متقاضی انجام تایتنینگ هستید و به دنبال این هستید که آیا این روش خوب است یا خیر؟ پیشنهاد می کنیم با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

 جراحی تنگ کردن واژن با نخ در سعادت آباد

همانطور که در مطالب فوق اشاره شد ، افراد به دلیل زایمان های طبیعی مکرر ، دچار افتادگی و شل شدگی واژن می شوند. این مشکلات ، علاوه بر این که باعث ایجاد نارضایتی در روابط جنسی می شود ، می تواند مشکلات جدی از قبیل بی اختیاری ادرار را نیز ایجاد نماید. از همین رو ، می توان گفت تایتنینگ با نخ نه تنها باعث بالا رفتن کیفیت روابط جنسی خواهد شد ، بلکه می تواند به درمان برخی از مشکلات بپردازد.

استفاده از تکنیک نخ در گذشته تنها برای جوانسازی پوست صورت و رفع چین و چروک های آن استفاده می شد ، اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان از آن در جوانسازی و لیفت واژن نیز استفاده کرد. البته لازم به ذکر است که نخ های مورد استفاده در این جراحی با نخ های لیفت صورت متفاوت است و از همین رو ، به آن نخ مخصوص جراحی واژینال گفته می شود.

نقش نخ های جاذب در تنگ کردن واژن

معمولاً از انواع نخ های لیفتینگ ، برای جوانسازی و تنک کردن واژن استفاده می شود. نخ ها از نوع جاذب هستند و بعد از مدتی ، بدن آن ها را جذب می کند و به همین دلیل ، نیازی به کشیدن آن ها نیست. این نخ ها ، باعث سفت شدن عضلات واژن شده و ظاهر ناحیه تناسلی را بهبود می بخشند.

کاربردهای تنگ کردن دهانه واژن با نخ

به دلایل مختلفی از جمله جوانسازی ، تنگ کردن واژن ، لیفت و بالا کشیدن بافت واژن و ترمیم پرینه ایجاد شده در اثر زایمان می توان از تنگ کردن واژن با نخ استفاده کرد.

فوائد و مزایای تنگ کردن واژن با نخ

این پروسه فوائد بسیاری دارد که در ادامه به آن ها اشاره کرده ایم:

  • سرپایی و عدم نیاز به بستری
  • بازگشت به فعالیت های روزمره بعد از سه روز
  • دوران نقاهت کوتاه
  • حصول نتیجه بلافاصله بعد از عمل
  • افزایش تحریک کلاژن در بلند مدت
  • امکان ترکیب این روش با سایر روش ها از جمله لابیاپلاستی
  • کشش عضلات واژن و لگن و زیباسازی
  • دوام و ماندگاری بالا

اقدامات قبل از تنگ کردن واژن با نخ

مهم ترین نکاتی که پیش از انجام این روند بایستی مدنظر داشته باشید ، شامل موارد زیر می شوند:

  • معاینه توسط پزشک
  • انجام تست پاپ اسمیر
  • درمان عفونت ، تبخال و زگیل تناسلی احتمالی

نحوه انجام جراحی تنگ کردن واژن با نخ در سعادت آباد

همانطور که گفته شد در این جراحی ، از نخ های مخصوصی برای بالا کشیدن دهانه واژن استفاده می شود. پس از ایجاد تغییرات لازم در دهانه واژن ، جراح و متخصص زنان بخیه هایی را ایجاد می کند که باعث ثابت شدن دهانه به شکل نهایی خواهد شد. از این جراحی می توان برای ایجاد تغییر در ناحیه پرینه نیز استفاده کرد.

وجود این نخ ها در لایه های زیرین پوست ، باعث افزایش سرعت کلاژن سازی و در نهایت جوانسازی این ناحیه می شود. در عمل تایتنینگ با نخ ،  از نخ های همگرای دو جهتی استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که این جراحی به صورت سرپایی بوده و نیازی به بیهوشی ندارد.

 

تنگ کردن واژن با نخ

 

مزایای تایتنینگ با نخ

انجام این جراحی مزایای بسیار زیادی دارد که شامل موارد ذیل خواهد شد:

  • اصلاح دهانه ورودی ناحیه تناسلی
  • جوانسازی
  • اصلاح پرینه
  • از بین بردن چین و چروک ها ، افتادگی و شل شدگی ناحیه تناسلی
  • کم تهاجمی
  • تنگ کردن واژن با نخ نیازی به بستری ندارد.
  • دوره نقاهت بسیار کوتاه
  • بدون نیاز به کشیدن بخیه ها
  • رسیدن میزان ترشحات به حد نرمال در خانم های یائسته
  • ماندگاری طولانی مدت
  • تقویت کننده عضلات و ماهیچه های ناحیه تناسلی بانوان

چه افرادی کاندیدای مناسبی برای انجام تایتنیگ با نخ در سعادت آباد نیستند؟

با وجود این که تایتنینگ با نخ مزایایی بسیار زیادی دارد ، اما برای برخی از خانم ها پیشنهاد نمی شود. خانم هایی که باردار هستند یا سن آن ها پایین تر از 30 سال می باشد یا به بیماری های مختلفی همچون عفونت های لگنی ، تبخال تناسلی ، زگیل تناسلی و غیره مبتلا هستند ، نباید متقاضی تایتنینگ با نخ باشند.

 

تنگ کردن واژن با نخ

 

چه کسانی کاندید مناسبی برا عمل تنگ کردن واژن با نخ هستند؟

بسیاری از بانوان ، متقاضی عمل جراحی لیفت واژن با نخ هستند ، گشادی واژن نه تنها موجب بد فرم شدن ناحیه واژینال می شود بلکه می تواند احتمال بروز عفونت در این ناحیه را تا حد بسیار زیادی افزایش دهد. خروج باد از واژن یکی از نشانه های گشادی واژن می باشد که می تواند تا حد بسیار زیادی باعث شرمندگی و ناراحتی شخص مخصوصا در جمع شود. از جمله مهم ترین دلایل گشاد شدن غیر طبیعی واژن که می توان با انجام عمل تنگ کردن واژن با نخ آن را برطرف نمود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • زایمان های طبیعی متعدد

اولین و مهم ترین عامل در گشاد شدن واژن ، زایمان های طبیعی به تعداد دفعات زیاد می باشد. در واقع بعد از زایمان طبیعی ، معمولاً دهانه واژن به حالت طبیعی باز نمی گردد و چنانچه این نوع زایمان ، بیش از دو بار انجام شود ، واژن گشاد خواهد شد. به همین دلیل ، خانم هایی که بیش از دو بار زایمان طبیعی را انتخاب می کنند ، معمولا در آینده دچار گشادی واژن خواهند شد و نیاز به تایتنینگ با نخ پیدا خواهند کرد.

  • افزایش سن

افرادی که سن آن ها میان چهل تا پنجاه می باشد ، کاندید مناسبی برای انجام عمل جراحی تنگ کردن واژن با نخ هستند. چرا که با بالا رفتن لایه های درونی واژن استحکام و مقاوت خود را از دست می دهند و همین مسئله ، باعث به وجود آمدن حس نارضایتی از روابط جنسی در سنین بالای 40 سال می شود. در اصل ، بسیاری از زنان به دلیل نارضایتی جنسی دست به انجام عمل های زیبایی و ترمیمی همچون لابیاپلاستی و لیفت واژن با نخ می زنند.

  • ژنتیک

عامل دیگری که موجب گشاد شدن ناحیه واژینال می شود ، ژنتیک می باشد. برخی از خانم ها به صورت ژنتیکی عضلات ضعیف تری دارند ؛ این افراد نسبت به سایر خانم ها ، بیشتر در معرض گشاد شدن ناحیه واژنینال قرار دارند. چرا که این عارضه بر اثر ضعیف شدن و وارد شدن صدمه به عضلات کف لگن به وجود می آید.

افرادی که از ویژگی های فوق برخوردار هستند ، می توانند با استفاده از عمل جراحی تنگ کردن واژن با نخ ، توسط بهترین جراح و متخصص زنان و زایمان در تهران در سعادت آباد ، نسبت به رفع این مشکل و افزایش میل جنسی خود اقدام نمایند.

 

 

تنگ کردن واژن با نخ

 

دوره نقاهت تنگ کردن واژن با نخ

همانطور که در بخش مزایای تایتنینگ گفته شد ، این جراحی دوره نقاهت ندارد و کاملا به صورت سرپایی انجام می شود. از همین رو ، مدت زمان انجام تایتنینگ با نخ بسیار کوتاه بوده و فرد پس از انجام آن می تواند به ادامه فعالیت های روزانه خود بپردازد.

  • مهم ترین نکته در رابطه با مراقبت های بعد از تایتنینگ می توان به پرهیز از برقراری رابطه جنسی اشاره نمود. متقاضیان این جراحی می توانند با مشورت پزشک و در صورت بهبودی کامل پس از گذشت 6 هفته ، روابط جنسی خود را از سرگیرند.
  • طبق توصیه های بهترین جراح زیبایی زنان در تهران ، در صورت داشتن احساس سوزش و خارش ، حتما به پزشک مراجعه فرماید.
  • پس از انجام پروسه ممکن است التهاب و تورم را تجربه کنید. برای کاهش این عوارض می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  • دکتر فتوره چی بهترین جراح و متخص زنان و زایمان در تهران ، به افرادی که جراحی تنگ کردن واژن با نخ را نزد ایشان در سعادت آباد یا نزد یک پزشک متبحر در شهری دیگر انجام داده اند ، توصیه می کنند ناحیه تناسلی را همواره تمیز و خشک نگه دارید تا پس از آن دچار عوارض جدی و شدید نشوید.

مراقبت های بعداز تنگ کردن واژن با نخ

رعایت دستورات پزشک و مراقبت های بعد از تنگ کردن واژن با نخ ، به تسریع روند بهبودی و کوتاه شدن زمان آن کمک شایانی می کند. مهم ترین نکات مربوط به این مبحث عبارتند از ، استفاده از داروها و آنتی بیوتیک تجویز شده توسط پزشک ، به طور منظم و به موقع و پرهیز از برقراری رابطه جنسی تا حداقل 4 و حداکثر 6 هفته بعد.

روش های مختلف تایتنینگ

طبق گفته های دکتر فتوره چی ، بهترین جراح زیبایی زنان در تهران ، بانوان می توانند علاوه بر تایتنینگ ، از جراحی های دیگری از قبیل تنگی واژن با لیزر ، جراحی واژینولاستی و پرینورافی استفاده نمایند. تمام این جراحی ها ، با هدف تنگ کردن ناحیه تناسلی و با استفاده از تکنولوژی های متفاوت صورت می پذیرند.

هزینه تنگ کردن واژن با نخ در سعادت آباد

هزینه این نوع جراحی نیز به عوامل مختلفی بستگی دارد ؛ از همین رو توصیه می شود ، متقاضیان آن برای کسب آگاهی بیشتر ، به صورت حضوری به پزشک مراجعه نمایند. البته به طور کل ، می توان گفت هزینه انجام این پروسه نسبت به سایر روش های تایتنینگ واژن بسیار کمتر می باشد. اما افراد متقاضی این نوع روش باید همواره به یاد داشته باشند که برای انجام این تکنیک ، حتما باید به بهترین جراح و متخصص زیبایی زنان در تهران یا شهر محل کونت خود مراجعه کنند. چرا که با مراجعه به یک متخصص کم تجربه و فاقد مهارت های لازم ، تنها شانس خود را در ابتلا به عوارض بعد از تنگ کردن واژن با نخ را افزایش می دهند.

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]